Leeuwenhoeve

Ontdek Leeuwenhoeve - Zegwaartseweg
Blok 2 1

Aan de Zegwaartseweg 96 stonden tot voor kort de restanten van wat eens de Leeuwenhoeve was - een van de oudste boerderijen van Zoetermeer. Er ligt een ambitieus plan om de monumentale schuur in oude luister te herbouwen en het omliggende gebied te herontwikkelen. Op het gehele terrein laten we de oude uitstraling van het boerenerf terugkomen met de Leeuwenhoeve als "eyecatcher". Het doodlopende erf is te bereiken via een bruggetje vanaf de Zegwaartseweg.

Start verkoop
30 mei 2020
Realisatie
Segment
Te koop
Beschikbaar
Onder optie
Verkocht
Download alle specificaties (PDF)

Op zaterdag 30 mei 2020 is de verkoop van start gegaan. De inschrijfperiode is gesloten en alle woningen zijn momenteel onder optie of reeds verkocht. De start bouw staat gepland voor het vierde kwartaal 2020.

Projectinformatie

Met veel plezier houden wij u op de hoogte van alle vorderingen omtrent dit project. Indien u wenst onze mailing te ontvangen kunt u dit aangeven door middel van het zenden van een e-mail aan: leeuwenhoeve@vdk.nl

U kunt hier de brochure ook digitaal inzien (brochure Leeuwenhoeve).

Meer informatie met betrekking tot de woningtypes en prijzen verwijzen wij u graag door naar Funda.nl. Tevens kunt u contact opnemen met de verkopend makelaar Erik Jenné of Jeroen Jenné van De Makelaars Zoetermeer.

Download alle specificaties (PDF)

Interesse?

Optioneel