Boris Pasternaklaan 12-18

Kantoorruimte op 'Sawa II' en is gelegen in kantorenpark 'Rokkeveen' te Zoetermeer

Bekijk details

De kantoorontwikkeling 'Sawa II' is gelegen in kantorenpark 'Rokkeveen' te Zoetermeer. Deze hoogwaardige kantoorlocatie ten zuiden van de A-12 kenmerkt zich door overwegend middelgrote kantoorgebouwen in een parkachtige opzet.

• Locatie

Boris Pasternaklaan 12-18 te Zoetermeer
  • Metrage

Momenteel 135 m² (gelegen op de 3e etage) van totaal 1.763 m²
  • Oplevering

In overleg beschikbaar
  • Functie

Kantoorruimte

'Sawa II' omvat in totaal zes vrijstaande kantoorvilla's welke zijn gesitueerd rondom een onder architectuur aangelegde parkachtige tuin met waterpartijen. Rond de binnentuin, die in verschillende niveaus is aangelegd, ligt de toegangsweg, waaraan de hoofdentrees van alle kantoorvilla's zijn gesitueerd. Onder de gemeenschappelijke binnentuin met waterpartijen ligt een ondergrondse stallingsgarage met 250 parkeerplaatsen. Tevens is hier de fietsenstalling gesitueerd.
Inmiddels hebben zich gerenommeerde bedrijven als onder andere Transport & Logistiek Nederland, KPN, Dunea en De Goede Woning op het kantorenpark 'Sawa' gevestigd.
Ook is het winkelcentrum 'Rokkeveen' met al zijn voorzieningen gelegen direct tegenover het project.

Bereikbaarheid

Door zijn centrale ligging in Rokkeveen is 'Sawa II' aangesloten op een uitstekende infrastructuur. 'Sawa II' ligt nagenoeg direct aan de rijksweg A-12 (Den Haag - Utrecht v.v.). De rijkswegen A-4 en A-13, met verbindingen naar onder meer Amsterdam en Rotterdam, zijn in korte tijd bereikbaar evenals de luchthavens Schiphol (20 minuten) en Rotterdam Airport (15 minuten). Met het openbaar vervoer is 'Sawa II' eveneens optimaal bereikbaar. Het station (trein, bus, RandStadRail) Zoetermeer is op loopafstand gelegen.

Opleveringsniveau

De kantoorruimte zal worden opgeleverd in huidige hoogwaardige staat, dat wil zeggen voorzien van onder andere:

* toegang door middel van een tourniquet;
* representatieve centrale hal;
* luxe dames- en herentoiletgroep per verdieping;
* centrale verwarming middels radiatoren voorzien van thermostatische ventielen;
* luchtbehandelingsinstallatie voorzien van 3- voudige mechanische ventilatie met topkoeling;
* kabelgoten aan de gevels voorzien van 3 compartimenten (geïntegreerd) en per stramien van 1,80 m voorzien van een dubbele wandcontactdoos ten behoeve van elektra, een ledige doos voor telefoonbekabeling en een ledige doos voor databekabeling;
* luxe uitgevoerde liftinstallatie (Otis/ 8 personen/ 630 kg);
* systeemplafond voorzien van ingebouwde beeldschermvriendelijke verlichtingsarmaturen;
* indeelbaarheid op een stramien van 1,80 m;
* luxe pantry;
* ontruimingsinstallatie;
* stallingsgarage voorzien van een slagboominstallatie met intercomverbinding, het systeem is voorbereid op het gebruik van een codesysteem;
* te openen ramen (draai-/ kiep);
* aluminium kozijnen voorzien van zonwerende en isolerende beglazing;
* tweetal noodtrappenhuizen;
* werkkast per verdieping voorzien van een warm- en koudwater tappunt;
* huidige kantoorinbouwpakket (systeemscheidingswanden, vloerafwerking, keukens e.d.).

Boris Pasternaklaan 12-20

• Legenda