Leeuwenhoeve - Zegwaartseweg

Beschikbaar
Onder optie
Verkocht
Download all specifications (PDF)

Op zaterdag 30 mei 2020 is de verkoop van start gegaan. De inschrijfperiode is gesloten en alle woningen zijn momenteel onder optie of reeds verkocht. De start bouw staat gepland voor het vierde kwartaal 2020.

Projectinformatie

Met veel plezier houden wij u op de hoogte van alle vorderingen omtrent dit project. Indien u wenst onze mailing te ontvangen kunt u dit aangeven door middel van het zenden van een e-mail aan: leeuwenhoeve@vdk.nl

U kunt hier de brochure ook digitaal inzien (brochure Leeuwenhoeve).

Meer informatie met betrekking tot de woningtypes en prijzen verwijzen wij u graag door naar Funda.nl. Tevens kunt u contact opnemen met de verkopend makelaar Erik Jenné of Jeroen Jenné van De Makelaars Zoetermeer.

Download all specifications (PDF)